NÁVŠTĚVNÍ KNIHA
Dobrý den, opakovaně se s manželem i přáteli přesvědčuji, že Vaše kavárna je kouzelná, jsme vždy unešeni prostředím, nabídkou , i obsluze nelze nic vytknout. Jediné snad to, že krásnější a prostornější část kavárny je určena kuřákům, (kteří coby sobci obtěžují svými soukromými zlozvyky druhé) a musím říci, že to je snad jediné, kvůli čemu někdy zamíříme jinam, kde je zcela nekuřácký provoz. Jinak Vám ovšem zachováváme přízeň, naposledy včera, kromě jiného - ty africké sochy jsou prostě úžasné. Příjemný a úspěšný den Ivana Májek
Dobrý den, v sobotu 7.6. jsme v této kavárně absolvovali slavnostní rodinný oběd. Jídlo bylo vynikající, obsluha velmi milá a vstřícná, to vše v příjemném prostředí. Nebyli jsme zde poprvé, a jelikož jsme byli vždy nadmíru spokojeni, mohu tuto kavárnu všem doporučit.
Dobrý den, nikdy jsem osobně toto zařízení nenavštívila, ale zaujali mě tyto stránky, úžasně provedené prostředí, které opravdu vybízí k posezení. Také mě zaujala recenze zákazníka, kde se popisuje, jak točí pivo 1 centimetr pod čárku, mnohdy to není podprůměr celý 1 cm, pokud je tam pěna, která klesne, tak to bývá spíš 5 mm pod čárkou. Ale důležité je za kolik se zde prodává pivo, a také, kolik piv vytočíte ze sudu. Nám se stalo, že dodavatel piva nám prodával o 5 l méně piva v sudu, to host nevidí, ale jak můžeme při těch dodavatelských cenách piva z toho vyžít, když nás okrádá dodavatel a mi musíme pro zákazníka dodržet jak normu tak kvalitu. Přeji Vám mnoho dobrých zákazníků, personál ať se Vám zlepší, chápu, že není z čeho vybírat. S pozdravem provozní hotelu Labuť v Rychnově nad Kněžnou
Dobrý den, dovolte mi, abych se vyjádřila k vašim postřehům k mé kavárně: 1. Jistě jste si všimla, že máme oddělené a řádně označené kuřácké a nekuřácké prostory, čímž se snažíme vyhovět všem našim hostům. 2. Personál podniku nemůže za chování hostů, či jejich dětí, psů, apod. Co se týče hygieny, mohu vás ujistit, že po odchodu hostů je každý stůl utírán desinfekčními prostředky tak, aby každý nový host měl stůl čistý. 3. S personálem si o vaší kritice promluvím a sjednám nápravu. 4. Pokud jste byla viditelně okrádána spolu s dalšími hosty o 1cm výšky piva, je škoda, že jste takto špatně načepované pivo vypila a poté i zaplatila. Pokud by jste ho ihned reklamovala a vrátila, musela by pivo zaplatit ze svých peněz servírka. Vážím si všech připomínek, jelikož jen tak mohu sjednat nápravu. Je mi upřímně líto, že jste nebyla spokojená a přijměte touto cestou mou osobní omluvu. Bc. Renáta Zelená majitelka podniku
Pozitivně hodnotíme pouze prostředí a palačinky, které jsme u vás měli asi dvakrát. Již méně pozitivně kouření, což je ale v českých restauracích téměř pravidlo, na rozdíl od civilizované Evropy. Také pes klienta, který volně pobíhá po stole, posedává na židličce za souhlasu personálu, nám připadá hlavně z hygienických důvodů nepřípustné. Opakovaně jsme se setkali s neochotným personálem, nevlídným chováním, doslova jsme měli pocit, že obtěžujeme. To nemluvě o tom, že by bylo vhodné, aby se servírka občas usmála... Vrcholem tohoto stavu je doslovné okrádání klienta tím, že dostanete načepovaná piva min. 1 cm pod čáru a pohledem k vedlejšímu stolu jsme se ubezpečili, že se v žádném případě nejedná o náhodu.
Vaše restaurace je jedna z mála, ve které se dá výborně najíst. Vždy jsme moc spokojeni a rozhodně se sem budeme vracet.
Děkujeme za skvělé Valentýnské menu, byli jsme moc spokojeni, vaříte naprosto skvěle!!
Párkrát jsem tuto kavárnu navštívila a vždy jsem byla nadmíru spokojená. Vřele doporučuji.
Chválím tímto super palačinky, moc mi chutnaly žebírka se švestkovým kečupem.Nestihla jsem ještě ochutnat všechny dorty, protože vždycky skončím u sněhové rolády. I když k vám jezdím až z Ostravy, stojí to za to.
Výborné jídlo,pití...Akorát ta obsluha nic moc..